Friday, July 3, 2009

Naruto dan Are_qu....part 1

Naruto.......name nie mmg aku minat gilew ditambah anime mahu pown manganye,mmg besh.....tak dapat diluahkan ngan kate2 bagaimane aku jatuh cinta ngan naruto nie.....yang aku tau aq mmg minat gilew kat anime dari matahari terbit nie...Okeyh,sebab nie part one,aku nak cite ckit pasal naruto sahaja...Lain1 arie aku cite pasal geng2 lain dlam anime nie......Jommmmmm!!!!!tinjau ckit!!!!!!

Naruto atau name sebenarnya Uzumaki Naruto,berasal dari konoha.Tarikh lahir 10 oktober,waktu die lahir konoha tlah diserang oleh Kyuubi atau dikenali nine tail demon fox atau dlam base mlayu musang berekor sembilan huhhuhuhuuhu...Utk mengelakkan konoha hancur,yondaime atau hokage ke-4 pade mase tu tlah brtarung dgn Kyuubi trsebut...tarung punya tarung yondaime rase die akan kalah.....lalu yondaime mnggunakan jutsu akhir yg brbahaye iaitu Shiki Fuujin Jutsu....cool beb jutsu nie.....bleyh cabut nyawa mus
uh in one flash....pergh speaking beb...speaking terabur laie adew ati nak speaking.....sambung balik,tp sapew yg gune jutsu nie trpakse mati ats sebab2 trtentu...susah aq nak jlaskan....Lastly,chakra atau roh kyuubi dikunci atau di seal kan dlam badan bayi baru lahir yg dikenali Naruto.Sampai skang nie laaa owank panggil naruto...MONSTER....adew kew patut!!!!!!Hokage cita2nya.......chaiyok2.....

Hari brganti hari,bayi trsebut trus mmbesar...sampai satu mase tibe saat utk bayi itu mnjadi ninja sebenar.Pada hari itu,Naruto tlah dipilih mnjadi ninja dan menyertai kumpulan 7.Dalam kump 7 nie adew due laie genin atu ninja klas b
awahan yg bawu iaitu Uchiha Sasuke dan Haruno Sakura.Kump nie dijage seorang Jounin atau ninja kelas atas iaitu tak lain tak bukan karakter digilai rmai wanita Hatake Kakashi.Huuuhh!!!!ponek dah cito....

Hmmmmmmmmm...aq rase malas plak nak menaip.....aq wat ending trus arrr.....Skarang nie,Naruto dah bosar panjang dah bleyh brdikari kekuatan pown dah thap2 dewa dah.Aku paling suke Naruto dlam sage mode.Sage Mode???????sapew2 x paham,wat2 jew la paham......
Okeyhhhh.....last,part two aku akan citekan Uchiha Sasuke punye hal plak...Sasuke????sapewkah die???apewkah die tu????bagaimane rupenye?????jeng.
...jeng....jeng.......



*group 7....dari kiri sasuke naruto
sakura and kakashi*uzumaki naruto in sage mode...